Facebook pixel

Viens no pirmajiem jautājumiem, ko dzirdam no klientiem ir, “Cik maksā mājas lapas izstrāde?” Man uzreiz ir pretjautājums: “Cik vērtīgs šis projekts ir priekš Tevis paša?” Ja esi nolēmis veidot savu mājas lapu, Tev ir jāsaprot, kādu funkciju tā pildīs, jo izstrādes izmaksas būs atkarīgas no darba, kāds tajā tiks ieguldīts. Šajā rakstā iziesim cauri visiem cenu ietekmējošajiem faktoriem. Tātad!


NR. 1 Mērķis un funkcija

Kā jau iepriekš minēju, pirmkārt, Tev ir jānodefinē, kādam mērķim mājas lapa būs paredzēta:

  • Vizītkarte
  • Pārdošanas lapa
  • Informatīva lapa, kas prezentēs uzņēmumu digitālajā vidē
  • Internetveikals
  • Platforma
  • Portāls

Tev ir jābūt skaidrībai, kādu funkciju Tava mājas lapa pildīs:

  • Piesaistīs klientus
  • Veicinās pārdošanu
  • Atvieglos Tava uzņēmuma procesus
  • Izglītos
  • Prezentēs

Tas Tev ļoti palīdzēs arī web lapas struktūras plānošanā. Šajā etapā, uzreiz arī padomā par savu mērķauditoriju, kurai mājas lapa būs paredzēta - B2B (Business to Business) vai B2C (Business to Custumer). B2B un B2C ir divi dažādi biznesa modeļi, līdz ar to nepieciešama dažāda pieeja.


NR. 2 Izpēte

  • Konkurentu izpēte - ir ļoti maz biznesu, kuriem nav konkurentu, tāpēc šis ir ļoti svarīgs solis, ja vēlies savai mājas lapai piešķirt oriģinalitāti, kā arī, apzināt savus konkurentus.
  • Nozares izpēte - ļaus saprast, kādi ir nozares standarti, kā vislabāk komunicēt ar potenciālo klientu, vai tas būs ar video, ar tekstiem, vai kontaktu formām. Kādas krāsas, ikonas vai ilustrācijas tiek izmantotas konkrētajā nozarē.

Īsāk sakot - izpētes darbi ir nepieciešami, lai Tu ar savu mājas lapu būtu konkurētspējīgs savā nozarē.

Kad izpētes darbi ir veikti, liekam puzli kopā, lai izveidotu Tavu unikālo identitāti, kas atbildīs visiem nozares standartiem.


ATCERIES!

Lai gan izpēte sadārdzina izstrādes izmaksas, mājas lapa, kas veidota balstoties uz izpēti, ir daudz efektīvāka, jo tas dod iespēju smelties jaunas idejas, saprast konkurentu stiprās un vājās puses un izmantot to savā labā, veidojot savu vietni.


NR. 3 Mājas lapas struktūras plānošana

Šo soli var sadalīt vairākos mazos solīšos, bet šoreiz pastāstīšu galveno domu vienā solī. Tā pat kā būvējot māju Tev ir jādomā par to, kādus pamatus likt, no kādiem materiāliem tiks veidotas sienas, kāda veida jumtu taisīt, cik stāvi un, cik istabas, kur būs vannas istaba, un kur virtuve utt. Tāpat Tev ir jādomā, kādu satura vadības sistēmu izmantot (WordPress, Joomla, Drupal un daudz citas, vai individuāli kodēta izmantojot ietvaru, piemēram, Laravel), cik sadaļas būs Tavā mājas lapā, kādi filtri tiks iestrādi, vai un kāds būs meklētājs, kā un kāda informācija tiks ievietota, iespējams, kādi pārdošanas rīki utt. Šie visi ir cenu ietekmējoši aspekti - to visu vari izplānot Tu pats vai uzticēt projektu vadītājam.


ATCERIES!

Jau pašā sākumā, pirms veido mājas lapu, kārtīgi izplāno tās struktūru un darbību ilgtermiņā. Ja nebūsi padomājis jau pie izstrādes par dizainu, biznesa procesiem, lietotāju pieredzi un lapas administrēšanu, vēlāk tas var būt dārgi, vai pat neiespējami. Skopais maksā divreiz!


NR. 4 Mājas lapas dizains

Projektējot māju, mēs domājam arī par interjerdizainu, lai telpas būtu mājīgas un ergonomiskas, lai mēbeles mūsu ikdienu padarītu ērtāku, lai mums būtu patīkami uzturēties savā mājā.Tā pat ir jādomā veidojot savu mājas lapu. Diemžēl, šo soli klienti, ļoti bieži, neuztver nopietni. Kad runa ir par dizaina izstrādi, bieži vien, nākas dzirdēt - nē, dizains nav svarīgs.

Visbiežāk ar vārdu dizains, tiek saprasts tikai vizuālais noformējums. Taču dizains sevī ietver ko vairāk par vienkāršu vizuālo noformējumu - pievilcīgs izskats un funkcionāls izkārtojums. Izstrādājot mājas lapu, dizainu iedala divās kategorijās - UI un UX - lietotāja interfeiss un lietotāja pieredze. Lasi arī: Grafiskais dizains vs UI/UX


UI UX

UI - tas kā Tava mājas lapa izskatās - kādas krāsas tiek izmantotas, fonti, ilustrācijas, bildes UI dizaineri nosaka programmatūras saskarnes izskatu un sajūtu. UI dizaineri bieži vien ir atbildīgi par:

  • Vizuālais dizains katrā posmā no prāta vētras līdz inženierijai
  • Skaidri izskaidro idejas un norādījumus lietotājiem, izmantojot labi izstrādātus karkasus, skrejlapas, lietotāju plūsmas un vietņu kartes
  • Izveidojot saskarni, vienotu veselumu, apzināti izstrādājot katra vietnes vai tīmekļa lietojumprogrammas elementu, lai nodrošinātu, ka viss kopā strādā

UX - cik ērta Tava vietne būs lietotājam, Tavam potenciālajam klientam. Cik ērti tajā būs atrast meklēto un pārskatīt to. UX sevī ietver cilvēku psiholoģiju, piemēram, pareizs pogu izmērs, krāsa un novietojums, veicinot uz Tev vēlamo darbību - iegādāties, aizpildīt kontaktu formu, uzturēties ilgāk Tavā lapā uc.


UX dizainera daži galvenie pienākumi ir šādi:

  • Lietotāju pētījumi: izprotot lietotājus, izmantojot intervijas vai citas metodes, piemēram, karšu šķirošanu
  • Informācijas arhitektūra: zināšanas par visefektīvākajiem veidiem, kā strukturēt saturu vietnē vai lietotnē
  • Datu virzīts dizains: dizaina izvēle, pamatojoties uz datu analīzi
  • Wireframing un prototipēšana: tīmekļa vietņu / tīmekļa lietojumprogrammu testa versiju veidošana

Dizaina izstrādes vidējās izmaksas 20Eur - 35Eur stundā


ATCERIES!

UI un UX iet roku rokā. Ja Tu izveidosi tikai skaistu vizuālo noformējumu, bet nebūsi padomājis par lietotāja pieredzi, lai lapā būtu ērti orientēties, tā, visticamāk, nenesīs vēlamos rezultātus. Lai arī tas pacels izstrādes cenu, tas ir tā vērts.


NR. 5 Mājas lapas saturs

Piekritīsi, ka vannas istaba bez vannas vai dušas, īsti nepilda tai paredzētās funkcijas, vai ne? Tā pat ir arī ar mājas lapu. Bez satura tā nav nekas! Saturam ir ne vien liela nozīme komunikācijā ar klientu vai uzņēmuma tēla veidošanā, bet arī ļoti svarīga loma Google meklēšanas rezultātu pozīcijas pacelšanā.

Veidojot tekstus, nepietiek vien ar rakstītprasmi un gramatikas zināšanām. Rakstiem ir jāatbilst Tavas mājas lapas konceptam un, kopā ar dizainu, jānodod vienotu vēstījumu. Tekstiem ir jāatbilst nozares tendencēm, uzņēmuma tēlam un vērstiem uz Tavu mērķauditoriju.

Profesionāla teksta izveides speciālista (copywriter) piesaistīšana ietekmēs mājas lapas izstrādes cenu.

Tā pat kā profesionāla fotogrāfa pieaicināšana, lai vietnei nodrošinātu atbilstošas bildes. Lai izveidotu skaistu un profesionālu, reprezentablu mājas lapu, būs jādomā par kvalitatīviem foto. Arī šis ir izstrādes cenu ietekmējošs faktors.


ATCERIES!

Pareizi veidoti teksti un augstas kvalitātes foto ir Tavi vērtīgākie instrumenti, lai uzrunātu un sasniegtu savu mērķauditoriju!


NR. 6 Funkcionalitātes pievienošana

Par funkcionalitāti ir jādomā gan no klienta viedokļa, gan arī, kādai tai būs jābūt priekš Tevis, Tava uzņēmuma.

Priekš klienta tie varētu būt kādi filtri, kalendārs ar booking funkciju, kontaktu forma (cena būs atkarīga no sarežģītības), meklētāja funkcija, multivalodu atbalsts, katalogs utt. Priekš uzņēmuma - iekšējās vadības un uzskaites sistēma, pirkumu statistikas un citu datu ģenerēšana un noformēšana, kā arī citas funkcijas, kuras būs Tavā mājas lapā, ietekmēs izstrādes cenu.


ATCERIES!

Funkcionalitāte ir jāizplāno jau pirms uzsākt izstrādi. Gan tā, kuru vēlies integrēt uzreiz, gan tā, kuru vēlēsies pievienot nākotnē. Tas izstrādātājam ļaus saprast un ieteikt labākos risinājumus, lai nākotnē izvairītos no liekām izmaksām un iespējamību, ka lapa būs pilnībā jāpārtaisa.


NR. 7 Ilgtermiņa domāšana

Ja savu biznesu uztver nopietni, Tu, noteikti, domā par nemitīgu tā attīstību. Attīstoties biznesam, arī Tavai mājas lapai būs jāattīstās. Tādēļ uzreiz, pie izstrādes domā par risinājumiem, kuri būs vērsti uz ilgtermiņa ieguvumiem. Tas var ietekmēt to, cik maksās web lapas izstrāde, bet atvieglos Tev dzīvi un ietaupīs līdzekļus, kad būs nepieciešams mājas lapai pievienot papildus funkcionalitāti.

Ļoti bieži nākas saskarties ar klientiem, kuri vēlas uzlabot savu vietni, bet vienīgais saprātīgais risinājums ir jaunas lapas izveide, jo iecerēto funkciju, vai uzlabojumus nav iespējams veikt (vai arī izmaksā tik pat, cik jauna lapa) tādēļ, ka izstrādātājs (un klients), nav padomājis ilgtermiņā, kā nākotnē varētu attīstīt, uzlabot un ērti veikt nepieciešamās izmaiņas.


ATCERIES!

Investē tagad, lai attīstītos nākotnē! Lielākas izmaksas pie izstrādes, var ietaupīt Tavus nervus un naudu nākotnē, kad vēlēsies veikt mājas lapas uzlabojumus.


NR. 8 Unikāli izstrādāta mājas lapa vai gatavais šablons?

Šis ir ļoti liels mājas lapas cenu ietekmējošs faktors! Ja esi nolēmis veidot sarežģītu mājas lapu ar ļoti advancētām funkcijām, ļoti iespējams, ka izstrādātājs Tev piedāvās individuāli kodētas mājas lapas izveidi. Jau vārds “individuāli” pasaka, ka tas nebūs lēti. Tā pat kā tad, kad dodies uz apģērbu veikalu, lai nopirktu uzvalku. Tev ir iespēja izvēlēties starp 10 izmēriem un krāsām uzvalku par 200Eur, vai arī Tu vari doties pie profesionāla šuvēja, kurš uzšūs Tev individuāli piegrieztu uzvalku, pēc taviem mēriem, Tevis izvēlētu krāsu un audumu, bet tas maksās 500Eur.

Uz gatavas tēmas (templeita), mājas lapas izstrāde būs lētāka, jo būs jāiegulda mazāk laika, nekā tas būtu Custom kodētas mājas lapas gadījumā.


ATCERIES!

Lai arī izstrāde uz gatavajām tēmām ir lētāka, arī gatavā tēma būs jāpielāgo mājas lapai, logo krāsām, sadaļām utt. Tas nozīmē, ka jāpiesaista dizaineris un/vai programmētājs, kas var sadārdzināt to, cik maksās mājas lapa.


Klients pamet interneta veikalu

NR. 9 Freelancer vai web izstrādes aģentūra?

To, kas izveidos Tavu mājas lapu, var ietekmēt to, cik tā maksās. Uzreiz gribu piebilst, ka freelanceris ne vienmēr nozīmē lētāk kā aģentūra. Jautāsiet, kāpēc? Vairāku iemeslu dēļ. Lai arī freelancera stundas likme varētu būt zemāka, web izstrādes aģentūrā, pie Tava projekta strādās komanda, kas nozīmē, ka darbi uz priekšu ritēs ātrāk, nekā tad, ja pie mājas lapas strādās tikai viens cilvēks. Kā arī, aģentūras komandā, darbi ir sadalīti pa kompetencēm - programmētājs darīs programmēšanas darbus, dizaineris strādās pie efektīva UI un UX dizaina izveides, projektu vadītājs to visu pārraudzīs. Var jau būt, ka Tev paveiksies un Tu atradīsi cilvēku, kurš ir profesionālis visās lomās, un izveidos Tev perfektu mājas lapu, bet pieredze rāda, ka viens cilvēks nevar būt eksperts visā. Tā pat kā komandu sportā katram spēlētājam ir sava loma - kāds spēlē aizsardzībā, kāds uzbrukumā un kāds spēli tiesā, tā pat arī web izstrādes aģentūrā katram ir sava specialitāte, kurā viņš ir eksperts. Šis faktors ļoti var ietekmēt gan mājas lapas izstrādes cenu, gan Tavas mājas lapas kvalitāti, kas, savukārt, ietaupīs, vai gluži pretēji, prasīs investēt nākotnē.


ATCERIES!

Ja esi pavisam jauns uzņēmums, kurš tikko uzsācis savu saimniecisko darbību, un līdzekļi ir ļoti ierobežoti, tad freelanceris varētu būt Tev piemērots risinājums. Taču neaizmirsti par ilgtermiņa perspektīvu - iespēju uzlabot, pilnveidot, pievienot papildus funkcijas nākotnē, kad uzņēmums jau būs “izaudzis no rāpulīša” un tam prasīsies “uzvalku”.


NR. 10 Mājas lapas garantija - vai svarīgi?

Viennozīmīgi - jā! Garantija, ka izstrādātājs uzņemas pilnu atbildību par veikto darbu arī ir daļa no cenas, ko maksāsi par mājas lapas izstrādi.

Kad veic cenas aptauju, vienmēr salīdzini, kas tajā būs iekļauts. Vai ir iekļauta testēšana un atkļūdošana, vai ir iekļauta garantija pēc projekta nodošanas Tev, piemēram, 12 mēnešus pēc izstrādes, tiek novērstas mājas lapas kļūdas, ja tādas tiek atklātas un to iemesls ir nepareiza izstrāde. Tas nozīmē, ka izstrādātājs uzņemas pilnu atbildību par paveikto un ir gatavs savas kļūdas, ja tādas būs radušās, arī pilnībā novērst. Izveidojot web lapu par ļoti zemu cenu, visticamāk, nekādas garantijas par izstrādes kvalitāti nesaņemsi. Skarbi, bet fakts


Atceries

Garantija ir viens no svarīgākajiem drošības līdzekļiem, kas norāda, ka izstrādātājs piedomā pie izstrādes kvalitātes, jo, ja kaut kas nebūs kā vajag, būs jānovērš radušās kļūdas bez maksas. Aģentūra nav ieinteresēta labot savas kļūdas, jo tā vietā var strādāt pie cita, maksājoša, projekta. Tādēļ dodot savam darbam garantiju, komanda strādās maksimāli kvalitatīvi.


NR. 11 Mājas lapas uzturēšana un atbalsts - kāpēc tas ir svarīgi?

Support, jeb atbalsta pakalpojumi, būs svarīgi, ja Tavs mērķis ir nemitīga attīstība, kas balstīta uz ilgtermiņa sadarbību. Šo pakalpojumu, parasti, nodrošina tieši web izstrādes aģentūras. Par freelanceriem nav sanācis dzirdēt, ka tie nodrošina support pēc tam, kad mājaslapa ir atdota pasūtītājam.Ja kaut kas nedarbojas kā nākas, vai pēkšņi nepieciešams kaut ko pielabot vai uzlabot, jātiek pašam galā, vai atkal jāmeklē kāds, kurš varēs palīdzēt, un tas nozīmē laiku un naudas izdevumus.

Katrai web aģentūrai ir savi izcenojumi par support pakalpojumiem - kādam tā būs ikmēneša maksa, citai aģentūrai tā būs stundu likme par veicamo darbu, vai konkrēta samaksa par konkrētu darbu.


ATCERIES!

Tavas mājas lapas uzbūvi un nianses vislabāk pārzina tas, kurš to būvēja. Tādēļ support pakalpojums ir svarīgs aspekts, izvēloties, kam uzticēt savas web lapas izstrādi. Tev vienmēr būs pie kā vērsties, kad tas būs nepieciešams. Ja Tev ir iespēja izvēlēties izstrādātāju, kurš nodrošina gan garantiju, gan support pēc izstrādes, noteikti izmanto to.


NR. 12 Pieredze -> Komunikācija -> Risinājums

Lai labāk saprastu, došu Tev piemēru. Iedomājies situāciju. Tev sāp mugura un Tu aizej pie ģimenes ārsta, palūdz, lai Tev izraksta pretsāpju zāles. Ārsts paņem pildspalvu un izraksta zāles.

Vai cita situācija. Tev sāp mugura. Tu aizej pie ārsta un prasi lai izraksta zāles, bet ārsts Tev jautā, kādam mērķim, kur tieši sāp, kāda veida sāpes, cik ilgi? Utt. Un tikai tad izraksta zāles.


Tagad atjautības uzdevums:

Kurā situācijā ārsts vairāk atainoja pieredzi, komunikāciju un risinājumu? Tādā pašā veidā būtu jānovērtē izstrādātājs, kuram plāno uzticēt savas mājas lapas izstrādi. Ja izstrādātājs tikai izpilda to, ko Tu liec, neveicot izzināšanu un nepiedāvājot atbilstošu risinājumu ar pamatotiem argumentiem, domājot par Tavas vietnes funkcionalitāti un tās atbilstību paradzētajam mērķim, uzdod sev jautājumu, vai Tu gribētu nonākt pirmā ārsta kabinetā un atdot savu naudu? Vai tomēr nedaudz piemaksāt un iet pie speciālista, kurš piedāvās vajadzībai atbilstošu risinājumu, to paskaidrojot, parādot piemērus un atšķirības, kā arī sniedzot jaunas idejas?


ATCERIES!

Cena ir tā, ko Tu maksā, vērtība ir tā, ko Tu iegūsti! Pieredzējuši izstrādātāji apzinās savu vērtību. Viņi meklēs un piedāvās risinājumus, lai Tava web lapa maksimāli pildītu mērķa funkciju un būs ieinteresēti Tavā projektā un tā nākotnes attīstībā.


NR. 13 Izstrādātāja portfolio + atsauksmes

Web aģentūras portfolio ir kā CV. Tā ir Tava nolīgstamā darba pieredze, pēc kuras vari nojaust uz ko ir spējīga komanda un, ko vari sagaidīt.

Atsauksmes ir rekomendācijas no iepriekšējiem darba devējiem, pēc kā vari nojaust, cik viegli vai grūti būs sastrādāties ar potenciālo darbinieku.

Arī uzņēmuma reputācija var būt cenu ietekmējošs faktors, sevišķi svarīgi tas ir pie sarežģītiem un komplicētiem projektiem, kuros ir daudz nianses. Jo sarežģītākus darbus redzi aģentūras portfolio (sarežģītas kontaktu formas, 3D konfigurācijas, interaktīvas kartes uc.), jo lielāka pieredze ir izstrādātājam. Jo lielāka pieredze, jo augstāka var būt cena, kuru aģentūra prasīs.


ATCERIES!

Neatkarīgi no tā, vai esi nolēmis nolīgt freelanceri, vai plāno savas mājas lapas izstrādi uzticēt aģentūrai, vienmēr palūdz, lai parāda Tev jau gatavus darbus, ar kuriem ir strādāts. Pārliecinies, vai vietnes darbojas, pārbaudi, cik ātri notiek lapas ielāde, vai visas funkcijas darbojas. Tikai pēc tam pieņem lēmumu vai atdot savu naudu konkrētajam izstrādātājam.


NR. 14 Programmētāja stundas likme

Stundas likmi vistiešākajā veidā ietekmē izstrādātāja pieredze un kompetences, kā arī programmēšanas valodas, piemēram PHP vai JavaScript, vai kāda cita Jo pieredzējušāks programmētājs, jo augstāks būs programmētājam maksātais atalgojums, kas loģiski, ietekmēs programmēšanas stundas likmi.

Pieredzējis izstrādātājs var adekvāti novērtēt projekta sarežģītību un nepieciešamo termiņu tā izstrādei. Projekta sarežģītības pakāpe var ietekmēt izstrādes izmaksas. Tātad! Par kādām stundu likmēm varētu būt runa!

Freelanceris, kurš vēl nav uzkrājis pieredzi un, iespējams, pavisam nesen sācis darboties, var prasīt ap 15Eur - 20Eur stundā, pieredzējušākie 20Eur līdz pat 35Eur par darba stundu.

Bet, ja būsi nolēmis piesaistīt profesionāļu komandu, kādu web izstrādes aģentūru, būtu jārēķinās ar stundas likmi 35Eur līdz 50Eur

Lielas kompānijas, kuras ir labi pazīstamas un nozarē darbojas ilgus gadus, prasa pat 70Eur līdz 100Eur stundā.


ATCERIES!

Izstrādātāju pieredze ietekmē arī darba ātrumu un kvalitāti, tā pat kā cilvēku skaits, kuri strādā pie projekta. Nereti gadās, ka vidēja līmeņa freelancerim, kurš pie projekta strādā viens, var nākties samaksāt tik pat, cik web istrādes aģentūrai, lai gan stundas likme ir augstāka, darbi uz priekšu rit ātrāk.

Izvēloties mājas lapas izstrādātāju, skaties uz to, kā uz biznesa partnera izvēli. Mājas lapas izstrāde nebeidzas ar projekta pieņemšanu un nodošanu. Tā ir ilgtermiņa sadarbība. Un tas, kā būs izstrādāta lapa, un kādu atbalstu saņemsi no sava partnera, var nospēlēt lielu lomu Tavā biznesā.


FAQ

Cik maksā WordPress mājas lapas izstrāde?

Izmaksas nosaka projekta sarežģītība un tas, cik daudz laika tiks patērēts mājas lapas izstrādei. Piemēram, vienkārša, informatīva mājas lapa, veidota uz šablona, vienā valodā, līdz piecām sadaļām var izmaksāt 300Eur - 800Eur. Šajā cenā nav iekļauta tekstu un satura izveide.

Katra paildus funkcionalitāte palielina izmaksas - vairākas valodas, individuāls diszains, daudz sadaļas ar apakšadaļām, advencēta kontaktu forma utt. Izmaksas var būt no 1000Eur līdz 3000+ Eur. Individuāli kodēta mājas lapa uz WordPress izmaksās sākot no 3000Eur. Lai uzzinātu precīzas izmaksas, piesakies bezmaksas konsultācijai


Cik izmaksā Interneta veikala izveide uz WooCommerce?

Izmaksas nosaka projekta sarežģītība un tas, cik laika būs nepieciešams projekta īstenošanai. Piemēram, ļoti vienkārša interneta veikala izveide uz maksas šablona, vienā valodā, līdz piecām sadaļām, 5 kategorijām, maksājumu sistēmu (Stripe), vienu piegādes metodi (piem. Omniva), katalogu, pirkumu grozu var izmaksāt 800Eur līdz 1600Eur.

Sarežģītāki projekti, ar UI/UX dizainera piesaisti, savienojumiem ar noliktavu uzskaites vai grāmatvedības sistēmām, lielu preču apjomu, dažādu datu ģenerēšanu un noformēšanu, kā arī citām funkcijām, izmaksas var svārstīties, sākot no 3000Eur līdz 5000+ Eur


Kādas ir Laravel projektu izstrādes cenas?

PHP prgrammētāju vidējā stundas likme ir 40Eur līdz 60Eur

Atšķirība no WordPress, kuram daudz funkcijas ir jau iebūvētas, Laravel visu taisa no nulles. Šo tehnoloģiju, parasti izvēlas apjomīgiem projektiem, kā platformu vai portālu izstrādei ar apjomīgu un sarežģītu iekšējo sistēmu, nestandarta risinājumu nodrošināšanai vai individuāli pielāgotu programmatūru izstrādei, piemēram CRM, ERP, SAAS.

Projekta izstrādes izmaksas būs atkarīgas tieši no funkcionalitātes, jo no tā ir atkarīgs, cik laika prasīs projekta izstrāde. Laravel projekti noteikti nebūs zem 10 000Eur.


Cik maksā dizaina darbi?

UI/UX dizainera vidējā stundas likmes ir 25Eur līdz 35Eur.

Logo izstrāde pārveidojot gatavus šablonus (piem., no freepic) - sākot no 120Eur Logo izstrāde individuāli zīmēts - sākot no 300Eur bez brand book (brand book + 150Eur)

Pirmās lapas (home) dizains - 100Eur līdz 300Eur

Iekšējo lapu izveide - 30Eur līdz 80Eur par katru

Banera izveide - 25Eur - 50Eur


Cik maksā mājas lapas satura izveide?

Cena par satura izveidi ir atkarīga no veicamā darba apjoma. Lai noteiktu satura izveides apjomus, sākumā jāizveido mājas lapas koncepts. Mājaslapas saturu veido – copywriter – tekstu izveides speciālists, fotogrāfs un videoklipu izveides speciālists. Mājas lapas satura izveide, aptuveni, izmaksā 30Eur līdz 45Eur stundā.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo vietni, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu politikai. Uzzināt vairāk