Facebook pixel

E-pasta mārketings

Kas ir e-pasta mārketings?

E-pasta mārketings ir tiešā mārketinga kanāls, kas ļauj uzņēmumiem informēt klientus par jauniem produktiem, izpārdošanām (atlaidēm), īpašiem piedāvājumiem un citiem jaunumiem, kuri ir viņu e-pasta kontaktpersonu sarakstā.

Mūsdienās e-pasta mārketings ir attālinājies no universāliem masveida e-pastiem un tā vietā koncentrējas uz segmentāciju un personalizēšanu. Varbūt tas izklausās laikietilpīgi, taču mārketinga automatizācija tiks galā ar grūtākajiem darbiem Tavā vietā. Ilgtermiņā labi izstrādāta e-pasta mārketinga stratēģija ne tikai veicina pārdošanu, bet arī palīdz veidot lojālo klientu kopienu ap Tavu zīmolu.



E-komercijā biežāk izmantotie e-pastu veidi

  1. Pamestā groza e-pasti

    Gan lieli, gan mazi interneta veikali var nosūtīt pamestā groza e-pasta ziņojumus, lai uzlabotu konversijas līmeni un atgūtu zaudētos ieņēmumus. Izmantojot e-pasta mārketinga programmatūru, Jūs pat varat automatizēt procesu, lai jums nebūtu manuāli jāsūta katrs ziņojums.

    KĀDĒĻ IZMANTOT:

    • Tiek palielināta pārdošana
    • Uzlabo konversijas rādītājus
    • Palielina klientu iesaisti un pieredzi
    • Uzlabo klientu noturēšanu

    IEKĻAUTS:

    Template izveide, konfigurācija, copywriting

  2. Win-back e-pasti

    Win-back e-pasta ziņojumu kampaņas mērķis ir atjaunot klientu iesaisti Jūsu interneta veikalā. Šis ziņojums tiek nosūtīts klientiem, kuri kādu laiku nav iepirkušies pie jums.
    Kampaņas e-pasta ziņojumu galvenais mērķis ir atgriezt jūsu klientus un atkal padarīt viņus par aktīviem lietotājiem.

    KĀDĒĻ IZMANTOT:

    • Palielina lojālo pircēju skaitu
    • Uzlabo peļņas rādītājus
    • 5x lētāk saglabāt esošu klientu, kā piesaistīt jaunu
    • Pēc Klaviyo datiem vidēji tiek atvēti 29% Win-back nosūtīto e-pastu

    IEKĻAUTS:

    Template izveide, konfigurācija, copywriting

  3. Lapas pamešanas e-pasti

    Lapas pamešanas e-pasti ir automatizētas ziņas, kas tiek nosūtītas Jūsu potenciālajiem klientiem, kas ir skatījuši produktus Jūsu interneta veikalā, taču nav neko iegādājušies. Šie e-pasti atgādina cilvēkiempar tiem produktiem, ko viņi apskatīja, un bieži vien iekļauj dažādus pamudinājumus, piemēram atlaižu kuponus vai īpašas atlaides, kas iedrošina cilvēkus iegādāties konkrētos produktus.

    KĀDĒĻ IZMANTOT:

    • Papildus peļņa
    • Uzlabo konversijas rādītājus
    • Par 80% lielāks atvēršanas rādītājs kā parastās e-pastu kampaņās
    • Atkārtoti piesaisti apmeklētāju pēc tam, kad viņš ir atstājis Tavu lapu neko nenopērkot.

    IEKĻAUTS:

    Template izveide, konfigurācija, copywriting

  4. Paldies e-pasti

    Vai zināji, ka “Paldies” e-pasta ziņojumi vai tas, ko daži cilvēki sauc par pēcpirkuma e-pastiem, ir pārsteidzoši viens no saistošākajiem e-pasta ziņojumiem mārketingā? Tie gandrīz vienmēr tiek atvērti, sniedzot iespēju iestatīt posmu klientu noturēšanai un turpmākiem pirkumiem.

    KĀDĒĻ IZMANTOT:

    • Par 217% lielāks atvēršanas reitings kā citiem e-pasta veidiem
    • Iegūsti lojālus klientus, kas iepērkas pie tevis atkārtoti
    • Par 90% lielāki ieņēmumi uz vienu saņēmēju nekā standarta e-pasta kampaņā
    • Rada lielisku klientu pieredzi un Tava zīmola uztveri

    IEKĻAUTS:

    Template izveide, konfigurācija, copywriting

  5. Sveiciena e-pasti

    Sveiciena e-pasts ir pirmā mijiedarbība, kas Tavam uzņēmumam ir ar jauno lietotāju pēc tam, kad viņš/a piereģistrējas vai arī pierakstās jaunumiem Tavā interneta veikalā. Sveiciena ziņojuma galvenais mērķis ir apstiprināt jaunu reģistrāciju un sveikt jauno lietotāju vai abonentu.

    KĀDĒĻ IZMANTOT:

    • 74% lietotāju cer saņemt “Sveiciena” e-pastu uzreiz pēc konta izveides vai arī pierakstoties jaunumu saņemšanai
    • Palielini sava zīmola uzticamību.
    • Par 90% lielāki ieņēmumi uz vienu saņēmēju nekā standarta e-pasta kampaņā
    • Vidējā konversija šiem e-pastiem ir ap 50%

    IEKĻAUTS:

    Template izveide, konfigurācija, copywriting

  6. E-pastu kampaņas

    E-pasta mārketings ir ļoti svarīgs Tavam e-komercijas biznesam, jo tas ļauj tieši sasniegt klientus. To var izmantot dažādiem mērķiem: jebkam, sākot no zīmola atpazīstamības palielināšanas, stāstu stāstīšanas, pārdošanas apjoma palielināšanas un potenciālo klientu skaita palielināšanas.

    KĀDĒĻ IZMANTOT:

    • 40x efektīvāks par sociālajiem tīkliem
    • Informatīvs un personalizēts saturs uzlabo zīmola uzticamību
    • Palielina pārdošanas apjomus
    • Analītika kas ļauj izprast Tavu pircēju uzvedību un vēlmes

    IEKĻAUTS:

    Template izveide, konfigurācija, copywriting




Ir kādi jautājumi? Sazinies ar mums.

Business Development Team Lead

Tomass Bērziņš