Padomi efektīvai un pievilcīgai piezemēšanās lapai.

WDmarket
Padomi efektīvai un pievilcīgai piezemēšanās lapai.

Spriežot pēc tā, ka esat šeit, secinam, ka meklējat informāciju par to, kā izveidot pēc iespējas labāku piezemēšanās lapu. Varam pārliecinoši apgalvot, ka Jūs esat pareizajā vietā! WD Market komanda ar prieku dalīsies ar atziņām un padomiem, kurus esam ieguvuši smaga darba un pieredzes rezultātā.

Kapēc tas ir svarīgi?

Mūsdienās viss notiek elektroniski, un Jūs zaudējat ļoti daudz iespēju un klientu, ja šo domu neapsverat un neizmantojat savā labā. Diemžēl lielākā daļa cilvēku vairs nelasa avīzes un lielākoties informāciju iegūst internetā. Jūsu mājaslapa ir daļa no interneta! Lai noformulētu to vienkāršos vārdos, varam teikt, ka cilvēki nevar par jums uzzināt, ja viņiem nav, no kurienes ņemt informāciju (protams, izņemot reklāmas). Mēs domājam, ka Jums būtu daudz vieglāk visu informāciju par savu nodarbošanos sniegt internetā, nekā atblidēt uz 1000 telefona zvaniem. Jūsu mājaslapa ir Jūsu klātbūtne internetā, un caur to Jūs elektroniski varat informēt cilvēkus par saviem pakalpojumiem vai precēm, vai pat vadīt savu biznesu.


Kur tad palika pati piezemēšanās lapa? Piezemēšanās lapa ir Jūsu mājaslapas seja. Tā ir pirmā lieta, ko klients redz un no kā viņš iegūst pirmo iespaidu (runājot par cilvēkiem, kuri vēl neko nezina par Jūsu biznesu). Noķert cilvēka uzmanību ir grūti, toties atbaidīt viņu ir viegli. Cilvēkam būs grūti uztvert Jūs nopietni, ja pirmais, ko viņš redzēs Jūsu mājaslapā, būs trīs gari un garlaicīgi paragrāfi ar kādu briesmīgu attēlu. Varbūt tas izklausās skarbi, bet tā tas bieži notiek. Bet nebēdājieties, tūlīt mēs Jums sniegsim padomus, kā no šīs nepatīkamās situācijas izvairīties. Tātad sāksim!

Virsraksts un apraksts.

Nonākot piezemēšanās lapā, kas ir pirmais, ko cilvēks redz? Vislabākajā gadijumā tam vajadzētu labi redzamam, uzaicinošam virsrakstam ar īsu un viegli lasāmu aprakstu.


Runājot par virsrakstu, ko mēs domājam ar uzaicinošu? Piemēram, ja pārdodat preces dārzam, varbūt virsraksta “preces dārzam” vietā labāk būtu rakstīt “viss Jūsu dārzam”, vai, ja Jūs strādājat zobārstniecībā, varbūt virsraksta “zobārstniecības klīnika” vietā rakstīt “esi lepns par savu smaidu”? Šie ir tikai divi piemēri, kā virsrakstu var darīt daudz pievilcīgāku klientam.


Runājot par aprakstu, ko mēs domājam ar īsu un viegli lasāmu tekstu? Cilvēka uzmanība, sērfojot cauri lapām, nav tā stingrākā, un Jums var būt tikai dažas sekundes, lai noķertu viņa uzmanību. Ja nākamais, kas sekos pēc virsraksta, būs garš un garlaicīgs teksts, tas visticamāk klienta uzmanību pazaudēs. Šajā gadījumā mazāk ir vairāk.


Ko Jūs piedāvājat? Kā Jūs varat palīdzēt savam klientam? Visam jābūt izstāstītam īsos tekstos, kuri ir tieši par tēmu. Garu tekstu lasīšana svešā mājaslapā noteikti nebūs lielākās daļas cilvēku prioritāte.


piezemēšanās lapa, piesasti klientus

Atsauksmes.

Atsauksmes ir lielisks veids, kā pastiprināt cilvēka uzticību. Būsim godīgi, lielākā daļa cilvēku Jūs nepazīst… Izņēmums būs tādā gadījumā, ja Jūs jau esat slavenība, – tādā gadījumā mums prieks par Jums!


Kāds var būt labāks veids, kā uzzināt par pakalpojuma vai produkta kvalitāti, kā citu cilvēku pieredze? Tātad, ļoti labs solis būtu mājaslapā atbrīvot vietu atsauksmēm (labām, protams). Bet ir ieteicams ar to nepārspīlēt, 4-6 atsauksmes būs gana daudz. Svarīgāka ir kvalitāte, nevis kvantitāte.

Video.

Vēl viens lielisks veids, kā uzsākt kontaktu ar potenciālo klientu, ir īss un interesants video. Kas jums šķiet pievilcīgāk – meklēt mājaslapā vairāk informācijas un pašiem to lasīt vai noskatīties īsu, labi izplānotu video?


Ļoti labi būtu, ja šis video spētu klientos radīt kādu labu emociju. Esiet radoši, izraisiet interesi, lieciet viņiem smieties, parādiet, ka varat uzlabot viņu dzīves. Neviens no mums nevēlētos skatīties garu un garlaicīgu video par to, kā uzņēmums sevi slavē, rādot skaistus aktierus perfektā ofisā, kuri izliekas, ka saprot, ko viņi dara.


Tādēļ atkal ir vērts atgriezties pie tā, kā Jūs varat palīdzēt savam klientam, ko Jūsu uzņēmums spēj darīt klienta labā? Ja ir grūti to izdomāt, internetā var atrast daudz labu paraugu, no kuriem Jūs varat ņemt piemēru vai idejas.


CTA jeb poga, kas veicina klientu veikt konkrētu darbību.

CTA jeb poga, kas veicina klientu veikt konkrētu darbību.

CTA (Call To Action) ir izcelta poga, kas klientu aicina veikt kādu darbību. Piemēram, pieteikt vizīti, uzzināt vairāk, pievienoties utt. Pogai vajadzētu būt labi redzamai, bet ne pārāk uzbāzīgai. Varat to likt zem īsā apraksta vai kādā sānā, kur tā ir labi redzama. Diez vai būs patīkami apciemot kādu mājaslapu, kurā pašā ekrāna vidū būs milzīga sarkana poga “pievienojies”.


Labs veids, kā pierunāt cilvēku noklikšķināt un palikt ilgāk Jūsu mājaslapā, ir piedāvājot kaut ko par brīvu vai ar atlaidi. Būsim godīgi, visiem patīk lietas par brīvu. Piemēram, ja Jūs piedāvājat atlaidi vai kursus par brīvu, uz pogas varētu rakstīt “saņem savu akciju šeit” vai “saņem kursus par brīvu”. Tas, protams, nav obligāti.


Ir labi, ja pogai ir pievilcīgs dizains un atbilstoša krāsa (tas attiecās arī uz pašu lapas dizainu). Varbūt Jūs neesat par to aizdomājies, bet konkrētas krāsas cilvēkiem izraisa dažādas asociācijas. Piemēram, zila krāsa asociējas ar mieru, inteliģenci, uzticību, turpretī sarkana krāsa asociējas ar enerģiju, spēku un kaislību.


Mobilās ierīces.

Vienmēr var pastāvēt iespēja, ka Jūsu piezemēšanās lapa ir ļoti pievilcīga uz datora, bet ne tik ļoti uz mobilajām ierīcēm. Par to derētu pārliecināties un un ja nav, labot šo problēmu, jo mūsdienās telefoni (un planšetdatori) tiek izmantoti ne tikai zvaniem, īsziņām un spēlēm, bet arī sērfošanai internetā. Ļoti iespējams, ka liela daļa no cilvēkiem, kuri Jūs apciemos, darīs to caur kādu no mobilajām ierīcēm.


piezemēsānās laps kopsavilkums

Kopsavilkums.

Mēs visi esam tikai cilvēki un ļoti labi saprotam, ka, vienu reizi izejot cauri tekstam, ir ļoti grūti visu atcerēties, taču neuztraucieties, jo tieši šī iemesla dēļ mēs visu svarīgāko ieliksim īsā un viegli pārskatāmā sarakstā!


Virsraksts un apraksts – esakām tos veidot tādus, kas uzaicina un uzrunā klientu, ir īsi un viegli lasāmi. Ir labi atcerēties jautājumu: “Kā Jūs varat klientam palīdzēt?” un teicienu “mazāk ir vairāk”.


Atsauksmes – apakšā atstājiet vietu 4-6 atsauksmēm, jo tas ir ļoti labs veids, kā veicināt klientu uzticību.

Video – īss, interesants, emocijas raisošs, kas atspoguļo to, kā Jūs varat klientam palīdzēt.

Pie darbības saucošā poga – labi saredzama, izcelta (ne pārāk uzmācīga), kas klientu aicina uz kādu darbību. Labos gadījumos kaut ko piedāvā par velti vai ar atlaidi.

Nobeigumā.

Lūk, šie bija padomi, kurus ar lielāko prieku sniedzām Jums. Mēs zinām, ka par labas piezemēšanās lapas uzbūvi ir vēl ļoti daudz informācijas, bet šie, mūsuprāt, ir ļoti svarīgi punkti. Mēs ļoti ceram, ka šis raksts Jums palīdzēja, un novēlam veiksmi Jūsu izcilās piezemēšanās lapas veidošanā. Ja gadījumā šis Jums rada kādas problēmas vai neskaidrības un Jūs izlemjat to nedarīt pats, tad droši piesakieties konsultācijai vai zvaniet, un mēs Jums palīdzēsim!

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo vietni, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu politikai. Uzzināt vairāk