Padomi efektīvai un pievilcīgai piezemēšanās lapai.

Ja lasāt šo, Jums nav vienalga, kā veidot vislabāko mājaslapas piezemēšanās lapu. Jūs esat uz pareizā ceļa, jo WD Market komanda ar prieku dalīsies ar atziņām un padomiem, kurus esam ieguvuši smaga darba un pieredzes rezultātā!

Kapēc tas ir svarīgi?

Mūsdienās daudzi procesi padarīti elektroniski, un uzņēmumi, kas neizmanto digitalizāciju savā labā, palaiž garām daudz klientu un nedod iespēju savam uzņēmumam attīstīties straujāk. Vairums cilvēku mūsdienās informāciju iegūst internetā un Jūsu mājaslapa ir daļa no tā!


Mūsdienīgs cilvēks nevar uzzināt par Jums un uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, ja viņiem nav, kur iegūt šo informāciju (izņemot reklāmas, ja tādas izvietojat). Mūsuprāt, vienkāršākais veids, kā sniegt informāciju par savu nodarbošanos tā vietā, lai atbildētu uz 1000 telefona zvaniem, ir to ievietot internetā. Jūsu mājaslapa ir Jūsu klātbūtne tīmeklī, un caur to Jūs elektroniski infomējat cilvēkus par savām precēm vai pakalpojumiem.


Un kā ar piezemēšanās lapu? Klientam atverot Jūsu mājaslapu, tā ir kā Jūsu uzņēmuma seja - pirmā lieta, ko klients ierauga, tādējādi tiek iegūti pirmie iespaidi par Jūsu uzņēmumu. Piesaistīt klienta uzmanību nereti ir samērā grūti, toties atbaidīt gan ir viegli. Jūsu potenciālajam klientam būs grūti uztvert Jūs nopietni, ja pirmais, ko var ieraudzīt mājaslapā, ir trīs garas teksta rindkopas kopmplektā ar nepievilcīgu attēlu. Taču nereti tieši tā arī notiek!

Virsraksts un apraksts.

Nonākot piezemēšanās lapā, kas ir pirmais, ko cilvēks redz? Vislabākajā gadijumā tam vajadzētu būt uzreiz saskatāmam, uzrunājošam virsrakstam ar īsu un vienkāršu aprakstu.


Ko nozīmē uzrunājošs virsraksts? Piemēram, ja pārdodat preces dārzam, varbūt virsraksta “Preces dārzam” vietā labāk būtu rakstīt “Viss Jūsu dārzam”. Vai, ja Jūs pārstāvat zobārstniecību, virsraksta “Zobārstniecības klīnika” vietā rakstīt “Esi lepns par savu smaidu?” Šie ir tikai divi piemēri, kā virsrakstu padarīt daudz pievilcīgāku.


Kas ir vienkāršs apraksts? Cilvēka uzmanība pēc vairāku mājaslapu apskates var kļūt nenoturīga, un potenciālā klienta uzmanības piesaistīšanai var būt dotas tikai dažas sekundes. Ja uzreiz aiz virsraksta seko garš un garlaicīgs teksts, tas visticamāk klienta uzmanību pazaudēs. Šajā gadījumā mazāk ir vairāk. Kas ir Jūsu uzņēmums un ko tas piedāvā? Kā Jūs varat palīdzēt? Tam jābūt pateiktam īsi un kodolīgi.


piezemēšanās lapa, piesasti klientus

Atsauksmes.

Atsauksmes ir lielisks veids, kā veicināt cilvēku uzticēšanos tieši Jūsu piedāvātajam pakalpojumam. Būsim godīgi, lielākā daļa cilvēku Jūs nepazīst… Izņēmums būs, ja esat slavenība, – tādā gadījumā mums prieks par Jums! Taču kas gan var būt labāks veids, kā uzzināt par pakalpojuma vai produkta kvalitāti, ja ne citu cilvēku pieredze? Tāpēc iesakām Jūsu mājaslapā rast vietu labām atsauksmēm. Taču nepārspīlēt ar skaitu, 4-6 atsauksmes būs gana daudz, svarīga ir kvalitāte, nevis kvantitāte.


Video.

Vēl viens lielisks veids, kā nodibināt kontaktu ar potenciālo klientu, ir īss un interesants video. Kas jums šķiet pievilcīgāk – meklēt mājaslapā daudz informācijas un to lasīt vai noskatīties īsu, labi izplānotu video?


Izcili, ja video spēj klientos izsaukt patīkamas emocijas. Esiet radoši, izraisiet interesi, lieciet klientiem smieties un parādiet, ka varat uzlabot viņu dzīvi! Neviens no mums nevēlētos skatīties garu un garlaicīgu video par to, kā uzņēmums sevi slavē, rādot skaistus aktierus perfektā ofisā, kuri izliekas, ka perfekti saprot, ko dara.


Tādēļ atkal vērts atgriezties pie domas, kā varat palīdzēt savam klientam, ko Jūsu uzņēmums spēj darīt klienta labā? Ja ir grūti pie šādas atbildes nonākt uzreiz, ar interneta palīdzību atradīsiet daudz piemēru, kur smelties iedvesmu.


CTA jeb poga, kas veicina klientu veikt konkrētu darbību.

Call to action poga.

CTA jeb Call to action ir izcelta poga, kas klientu mudina veikt kādu darbību. Piemēram, pieteikt vizīti, uzzināt vairāk, pievienoties kādam sarakstam utt. Pogai vajadzētu būt labi redzamai, bet ne pārāk uzbāzīgai. Varat to novietot zem mājaslapas virsraksta un uzņēmuma īsā apraksta, kur tā labi redzama. Tomēr esiet uzmanīgi! Diez vai būt patīkami apciemot mājaslapu, kur pašā ekrāna vidū atrastos milzīga sarkana poga “!!!!Pievienojies!!!!”


Labs veids, kā pierunāt cilvēku noklikšķināt un palikt ilgāk Jūsu mājaslapā, ir piedāvājot kaut ko par brīvu vai ar atlaidi. Būsim godīgi, visiem patīk lietas par brīvu. Piemēram, ja Jūs piedāvājat atlaidi vai kursus par brīvu, uz pogas varētu rakstīt “Īpašais piedāvājums” vai “Kursi par brīvu”.


Teicami, ja pogai ir pievilcīgs dizains un atbilstoša krāsa (tas attiecas arī uz pašu lapas dizainu). Varbūt Jūs neesat iedomājušies, bet noteiktas krāsas dažādu kultūru cilvēkiem izraisa konkrētas asociācijas. Piemēram, Latvijas platuma grādos dzīvojošiem cilvēkiem zila krāsa asociējas ar mieru, inteliģenci, uzticību, turpretī sarkana krāsa asociējas ar enerģiju, spēku un kaislību.


Mobilās ierīces.

Pastāv iespēja, ka Jūsu piezemēšanās lapa ir ļoti pievilcīga lielā datora ekrānā, bet ne mazajās mobilajās ierīcēs. Par to derētu pārliecināties laicīgi, un nepieciešamības gadījumā šo problēmu novērst, jo mūsdienās telefoni (un planšetdatori) tiek izmantoti ne tikai zvaniem, īsziņām un spēlēm, bet arī sērfošanai internetā. Ļoti iespējams, ka liela daļa cilvēku, kas apciemos Jūsu mājasapu, darīs to, izmantojot kādu no mobilajām ierīcēm!


piezemēsānās laps kopsavilkums

Kopsavilkums.

Mēs visi esam tikai cilvēki un ļoti labi saprotam, ka, vienu reizi izejot cauri tekstam, ir ļoti grūti visu atcerēties, taču neuztraucieties, jo tieši šī iemesla dēļ mēs visu svarīgāko ieliksim īsā un viegli pārskatāmā sarakstā!


Virsraksts un apraksts – esakām tos veidot tādus, kas uzaicina un uzrunā klientu, ir īsi un viegli lasāmi. Ir labi atcerēties jautājumu: “Kā Jūs varat klientam palīdzēt?” un teicienu “mazāk ir vairāk”.


Atsauksmes – apakšā atstājiet vietu 4-6 atsauksmēm, jo tas ir ļoti labs veids, kā veicināt klientu uzticību.

Video – īss, interesants, emocijas raisošs, kas atspoguļo to, kā Jūs varat klientam palīdzēt.

Call to action poga – labi saredzama, izcelta (ne pārāk uzmācīga), kas klientu aicina uz kādu darbību. Labos gadījumos kaut ko piedāvā par velti vai ar atlaidi.

Nobeigumā.

Lūk, šie bija padomi, kurus ar lielāko prieku sniedzām Jums. Mēs zinām, ka par labas piezemēšanās lapas uzbūvi ir vēl ļoti daudz informācijas, bet šie, mūsuprāt, ir ļoti svarīgi punkti. Mēs ļoti ceram, ka šis raksts Jums palīdzēja, un novēlam veiksmi Jūsu izcilās piezemēšanās lapas veidošanā. Ja gadījumā šis Jums rada kādas problēmas vai neskaidrības un Jūs izlemjat to nedarīt pats, tad droši piesakieties konsultācijai vai zvaniet, un mēs Jums palīdzēsim!

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo vietni, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu politikai. Uzzināt vairāk