16 Dec , 2022 2 padomi, kā izvēlēties savam uzņēmumam piemērotāko sociālo mediju platformu Valdis St Pareizi sociālās medijplatformas izvēlēties savam biznesam var būt sarežģīti. Esam šeit, lai sniegtu jums dažus padomus, lai jūs varētu no tām iegūt vislielāko labumu! Kur ir jūsu mērķauditorija? Svarīgi ir būt platformās, kur jūs varat SASNIEGT savu mērķauditoriju, nevis tur, kur vēlētos būt. Pētiet, kur ir jūsu mērķauditorija, kas būtu gatava pirkt nevis tikai patikt jūsu produktiem. Noteikt sociālās mediju platformas galveno mērķi. Ir divi galvenie mērķi jebkurai sociālās mediju platformai – sasniegt jaunus cilvēkus vai audzināt tos. Ja izvēlaties vienu galveno platformu savai auditorijai, kur jūs varat sasniegt jaunus cilvēkus un augt savu biznesu, visi citi sociālo mediju profili var būt neformāli. Piemēram, varat izmantot YouTube, lai piesaistītu jaunus cilvēkus, veidojot neformālus video, bet video beigās varat minēt, ka esat arī Instagramā, Facebookā utt. Tā kā cilvēki jau ir jūs nedaudz pazīst, ir liela iespēja, ka viņi sekos jums arī citās platformās, kur jūs varat sniegt nedaudz citu saturu. Tas arī ir atkarīgs no tā, kas jūsu biznesam vajadzīgs pašlaik. Iespējams, jums jau ir liela auditorija, un jums vienkārši ir jārūpējas par to. Vai jau esat atraduši, kuri sociālie mediji vislabāk darbojas jūsu biznesam? Dodiet mums zināt komentāros zemāk! 👇