16 Nov , 2022 4 e-komercijas tendences, kas kļūs populāras līdz 2030. gadam Valdis St Zemāk mēs esam uzskaitījuši 4 galvenās e-komercijas tendences, kas kļūs populāras nākamo 8 gadu laikā. 1. Paplašinātā realitāte Paplašinātā realitāte simulē personīgās iepirkšanās pieredzi, kas nozīmē, ka klienti var redzēt, kā produkts varētu izskatīties uz viņiem vai savās mājās 360 grādu leņķī. Tas dod viņiem labāku ieskatu par produktu vērtību. 2. Piegādes droni Ir daudz dažādu priekšrocību, izmantojot piegādes dronus e-komercijas piegādē, piemēram: labāka ātruma un piegādes laika nodrošināšana; CO2 emisiju samazināšana; avāriju samazināšana; cilvēka kļūdu samazināšana; un kopējā klientu apmierinātība. Ir svarīgi atzīmēt, ka ātrums un piegādes laiks ir starp galvenajiem kritērijiem, kad klienti izvēlas e-komercijas veikalu, un droni var palīdzēt šajā jomā. 3. Iepirkšanās lietotnēs sociālajos tīklos Šodien daudzi patērētāji tendēti pētīt produktus, izmantojot sociālos tīklus, kas nozīmē, ka iepirkšanās lietotne ir lieliska iespēja e-komercijas uzņēmumiem palielināt savas pārdošanas. Šī opcija vienkāršo un saīsina klientu ceļojumu un samazina neizpildīto darījumu skaitu. Patiesībā Facebook, Instagram un Pinterest jau ļauj lietotājiem iegādāties produktus, neizejot no savām platformām. 4. Balsu atbalsta iepirkšanās pieredzes Balsu atbalsta iepirkšanās pieredze ļauj patērētājiem ātri un viegli atrast vēlamās preces un palielina piekļuvi klientiem ar ierobežotu mobilitāti.