Facebook pixel

Mājas lapai nepieciešams:

  • Trāpīgi nodefinēta mērķauditorija
  • Uzrunājošs logo un reklāmas materiāli
  • Loģisks mājas lapas izkārtojums
  • Lietotāju piesaistošs, moderns dizains un interfeiss
  • Augsta mājas lapas stabilitāte un drošība
  • Google meklētājam pielāgota SEO optimizācija
  • Neierobežotas iespējas paplašināt funkcionalitāti
  • Logo un reklāmas materiāli
  • Tālāko attīstību atbalstoša izstrādes komanda
Uzzināt vairāk
Cilvēki izstrādā mājas lapu

Kvalitatīvai mājas lapai nepieciešamais

Mājas lapas plānošanas dokumenti un kafijas tase
1

Pareizs mājas lapas plānojums

Ņemot vērā uzņēmuma specifiku, prognozējamo mērķauditoriju un tās paradumus, sasniedzamos mērķus, kā arī pieejamo budžetu, jau izstrādes sākumposmā svarīgi mājas lapu izplānot stratēģiski pareizi. Vēlamie rezultāti var būt ļoti dažādi: jaunu klientu piesaiste, esošo klientu regulāra informēšana, uzņēmuma procesu automatizācija un citi. Rūpīgi izplānota mājas lapa ļaus ieekonomēt laiku un finanšu līdzekļus visā mājas lapas dzīves ciklā - no izstrādes līdz uzturēšanai.


2

Nemainīga aktualitāte

Vai Jūsu vietne saglabās veiktspēju arī pēc pieciem un vairāk gadiem? Vai būs iespējams veikt atjauninājumus, uzlabot dizainu un pievienot jaunu funkcionalitāti? Mājas lapas ilgstpējai uzņēmuma attīstībā ir liela nozīme, tāpēc izstrādes procesā mēs tam pievēršam īpašu uzmanību.

Mājas lapas atjauniņašanas progress parādīts uz koka spēļu trepēm

Mājas lapas dizaina izskats uz telefona
3

Atsaucība citām ierīcēm

Atsaucīga mājas lapa (responsive webpage) nozīmē to, ka tā ir saderīga izmantošanai uz mobilajām ierīcēm un planšetdatoriem. Vismaz 50% mājas lapu tiek apmeklētas, izmantojot mobilos telefonus un planšetdatorus. Arī Google meklētājs šo kritēriju ņem vērā, padarot atsaucīgās mājas lapas populārākas par konkurentu mājas lapām, kuras šo kritēriju neizpilda.


4

Kvalitatīvs saturs

Pareizi strukturēts, kvalitatīvs saturs - vizuāli pievilcīgi ievietotie attēli, infografikas un videomateriāli -, uzrunā klientu, uzlabo apmeklētāju reakciju un veicina uzticību jūsu zīmolam. Jo labāk saturs atbild uz klienta jautājumiem, jo augstāk jūsu mājas lapa nonāk Google meklētāja rādītājos un piesaista nākamos klientus.

Mājas lapas saturs uzrakstīts uz baltas lapas

mājas lapas SEO uzrakstīts uz baltas lapas
5

SEO optimizācija

Vai pirms mājas lapas satura izveides esat veikuši atslēgas vārdu izpēti un zināt, kur šos vārdus iekļaut? Un kā ar meta virsrakstiem, aprakstiem un attēlu optimizāciju? Vai vietnes karte ir iesniegta un kods ir pielāgots SEO standartiem? Šie un citi jautājumi ir jāņem vērā, lai gala rezultāts būtu lietotājam pievilcīga un SEO optimizēta mājas lapa.

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo vietni, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu politikai. Uzzināt vairāk