Facebook pixel

Šī ir vieta, kur mēs stāstām stāstus

SEO optimizācija – kam jāpievērš uzmanība!

SEO optimizācija ir uzdevums, kas ikvienam interneta veikala īpašniekam būtu jāuztver nopietni. Ir ļoti svarīgi, ka Tavs interneta veikals ir viegli atrodams meklētājprogrammās, lai cilvēki to varētu apmeklēt un iegādāties tieši no Tevis! Pat, ja Tavs saturs un preces ir lieliskas un unikālas, cilvēki to neredzēs, ja vien viņi par to nezinās! Kas ir SEO? […]

Lasīt Vairāk

5 veidi, kā e-pastu mārketings var palīdzēt Tavam uzņēmumam augt !

Noteikti esi dzirdējis daudzus sakām, ka e-pastu mārketings ir “miris”, “novecojis” vai tieši pretēji, to izmanto tik daudzi, ka liekas, nav nemaz jēgas sākt. Tas tā nav! Lai gan cilvēki mēdz būt pārņemti ar milzīgo e-pastu skaitu, ko viņi saņem katru dienu, šis digitālā mārketinga veids var būt ārkārtīgi efektīvs tam, lai popularizētu savu interneta […]

Lasīt Vairāk

Kas ir klientu pieredze (CX) ?

Kas ir klientu pieredze (CX)? Klientu pieredze ir visu mijiedarbību kopums ar Tavu uzņēmumu – interneta veikalu, produktu vai pakalpojumu, ka arī Taviem darbiniekiem. Sākot no pirmā saskarsmes punkta līdz iegādei, lietošanai un ne tikai.  Klientu pieredze veidojas gan pirms, gan pirkuma laikā, gan pēc pirkuma izdarīšanas. Tā ir saistīta ar to, kā saskarsme ar […]

Lasīt Vairāk

Kā nenošaut greizi ar satura vadības sistēma izvēli interneta veikalam?

Satura vadības sistēma Izveidojot interneta veikalu, tā nebūs tikai vieta, kur Tu pārdosi produktus. Tas būs Tavs digitālās vides ofiss, veikals, datu pārvaldīšanas rīks un skatlogs, kurā Tev būs iespēja parādīt uzņēmuma un zīmola vērtības, produktus u.c. Saturam, ko Tu publicēsi interneta veikalā ir jāpalīdz cilvēkiem uzzināt ne tikai par produktu, bet arī par zīmolu! […]

Lasīt Vairāk

Kāpēc nepieciešams SEO audits un, ko tas parāda?

Pat nelielas izmaiņas interneta veikalā var palīdzēt sasniegt augstākas pozīcijas meklētājprogrammās. Uzlabojot sava interneta veikala saturu, struktūru, dizainu u.c., Tu vari ievērojami palielināt izredzes, ka cilvēki atradīs Tavu interneta veikalu un iepirksies tieši pie Tevis. Ja nopietni vēlies palielināt savu atpazīstamību tīmeklī un iegūt vairāk peļņas, tad SEO audits ir būtisks pirmais solis, lai iegūtu […]

Lasīt Vairāk

Iepirkšanās paradumi, jeb kāpēc nepieciešams interneta veikals

Pēdējo dažu gadu laikā cilvēku iepirkšanās paradumi ir ļot mainījušies, līdz ar to uzņēmumiem ir parādījusies lielāka nepieciešamība pēc jauniem pārdošanas kanāliem. Bet kādi tad ir cilvēku iepirkšanās paradumi un, kāpēc Tev būtu nepieciešama interneta veikala izveide? Esam apkopojuši būtiskākos iemeslus, kāpēc interneta veikala izveide ir svarīga Tavam biznesam!  Latvijā, iepirkšanās interneta veikalā, strauji attīstījās […]

Lasīt Vairāk

Interneta veikala izstrāde – 8 iemesli kāpēc klienti pamet interneta veikalu

Ja plāno izveidot interneta veikalu, kas ir orientēts uz uzņēmuma peļņu, klientu un attīstību, noteikti izlasi šo rakstu! Pēdējo pāris gadu laikā e-komercijas pārdošanas apjomi ir strauji kāpuši, līdz ar to, ir augušas arī tiešsaistes pircēju prasības un paradumi. Esam apkopojuši 8 galvenos iemeslus, kāpēc klienti pamet interneta veikalu, neizdarot pirkumu. Nepieļauj šīs kļūdas interneta […]

Lasīt Vairāk

WD Market Picks Up Another Positive Clutch Review

eCommerce is growing bigger and bigger with every passing year, with more and more people shopping for goods and services online. In turn, this means that the industry is also becoming increasingly competitive, with lots of new online businesses starting up all the time. And if you want to succeed in eCommerce and stand out […]

Lasīt Vairāk

Mājas lapa – 5 fakti, kāpēc Tavam uzņēmumam tā ir nepieciešama!

Mājas lapa ir uzņēmuma virtuālais birojs Tavam uzņēmumam, taču, ir savas ofisa telpas, kurās tiek pieņemti klienti un/vai sadarbības partneri, strādā Tava uzņēmuma darbinieki! Kāpēc gan šo ofisu neiekārtot arī digitālajā vidē? Ar profesionāli veidotu mājas lapu, Tu sniedz priekšstatu par to, kas ir Tavs uzņēmums un, ar ko tieši tas nodarbojas. Tās saturs, teksti, […]

Lasīt Vairāk

Grafiskais dizains vs UI/UX.

HubSpot 2020. gadā veiktais pētījums liecina, ka 90 % lietotāju pametīs konkrēto mājaslapu un dosies preci vai pakalpojumu iegādāties pie konkurentiem, ja viņus neapmierinās mājaslapas lietojamība un izsktas jeb UI/UX dizains nebūs veidots ļoti pārdomāti.

Lasīt Vairāk

Ir mājas lapa, bet nav klienti?

Uztaisīji mājas lapu, bet klientu pieplūdums nav mainījies? Vai šis ir kaut kas pazīstams? Visbiežākie iemesli tam, ka cilvēki neiegādājas produktu vai pakalpojumu Tavā mājas lapā, ir slikts mājas lapas UI/UX - citiem vārdiem sakot...

Lasīt Vairāk

Kā pasargāt savu interneta veikalu?

Ņemot vērā, ka esat šeit, noprotam, ka Jūsu interneta veikals Jums ir dārgs un meklējat veidus, kā to pasargāt no dažādu nelabvēļu nagiem. Mēs ar lielāko prieku dalīsimies padomos un soļos, ko varat spert, lai maksimāli pastiprinātu drošību interneta vidē!

Lasīt Vairāk

Kādēļ Tavs interneta veikals nenes peļņu?

Pēdējos gados e-komercija ir spērusi milzīgus soļus un ir skaidri redzams ka tā turpina plesties un attīstīties, atstājot paliekošu ietekmi sabiedrības iepirkšanās paradumos! Sevišķi šobrīd, kad saistībā ar pandēmiju, ir tik daudz klasiskās iepirkšanās ierobežojumu.

Lasīt Vairāk

Kas ir CDN un kā tas strādā?

CDN jeb satura piegādes tīkls (Content Delivery Network) ir pakalpojums, kas nogādā mājas lapas failus tuvāk lietotāja ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, lai uzlabotu lapas ielādes ātrumu. CDN serveri atrodas ģeogrāfiski dažādās lokācijās un strādā...

Lasīt Vairāk

Kas ir GIT?

Web izstrādē ir ļoti daudz svešvārdu un dažādu burtu salikumi, kas parastajam mirstīgajam neko neizsaka. Bet - jo vairāk Tu zināsi par web izstrādes standartiem, kādēļ tiek lietotas konkrētas tehnoloģijas, un kā tās var atvieglot dzīvi Tev, jo vieglāk Tev būs pieņemt lēmumu.

Lasīt Vairāk

Kas ir SaaS?

Iepriekšējos rakstos esam plaši runājuši par individuāli pielāgotām CRM sistēmām, to funkcijām un kādēļ tāda ir nepieciešama uzņēmumā! Šoreiz vēlamies pastāstīt Tev par to, kas tad īsti ir SaaS (Software as a Service), vai programmatūra kā pakalpojums.

Lasīt Vairāk

Kas jāzin pirms interneta veikala izstrādes?

E-komercija ļauj cilvēkiem ērtā veidā iegādāties preces un pakalpojumus, neizejot no mājām. Kurš gan nav kaut ko pasūtījis internetā? Šis ir salīdzinoši jauns koncepts, tomēr tā popularitāte strauji aug. Sevišķi 2020. gads ir veicinājis interneta veikalu popularitāti.

Lasīt Vairāk

Kas tad ir CRM sistēma un ko tā dara?

Kas tad ir CRM, jeb Customer Relationship Managament sistēma? Uzņēmumam augot un attīstoties, arī klientu loks paliek aizvien plašāks. Vairāk darījumu, nepieciešama biežāka komunikācija un tamlīdzīgas lietas. Situācija, kad vairāk jāsāk atcerēties.

Lasīt Vairāk

Ko SEO dod Tavam biznesam?

SEO - mūsdienās, ik viens, kuram ir sava mājas lapa, vismaz reizi ir dzirdējis šo trīs burtu salikumu. Ap to savijušies daudz mīti, daudzi sāpīgi apdedzinājušies, uzticot SEO kādam “speciālistam” un ļoti daudz zināmu uzņēmumu, kļuvuši atpazīstami, pateicoties, tieši šim darbību kopumam, ko sauc par SEO.

Lasīt Vairāk

Priekšnosacījumi peļņu nesošai mājas lapai.

Kā panākt to, lai mājas lapa sāktu pelnīt? Kā izveidot peļņu nesošu mājas lapu? Galu galā, kādai būtu jābūt interneta vietnei, lai tā būtu peļņu nesoša? Šajā rakstā pastāstīsim, ko ņemt vērā, veidojot savu mājas lapu, lai tā piesaistītu un noturētu klientus.

Lasīt Vairāk

Vīrusi mājas lapā – ko darīt?

Daudz ir dzirdēts par dažādiem datorvīrusiem. Bet vai zināji, ka arī Tavā mājas lapā var iemitināties vīrusi, kuri nodara lielus kaitējumus Tavai vietnei? Vīrusi mājas lapā ietekmē tās apmeklētību un sabojā Tavas vietnes reputāciju.

Lasīt Vairāk

5 iespējamie tīmekļa vietnes mērķi?

1. Vizītkarte Uzņēmuma apraksts, kontaktforma, un pats galvenais – kontaktinformācija, lai potenciālais klients var sazināties! 2. Pārdošanas lapa Paralēli interneta veikala vai mājas lapas darbībai, atsevišķa pārdošanas lapa, kas tiek izveidota ar mērķi likt klientam iegādāties kādu konkrētu produktu, pakalpojumu vai novirzīt viņu uz konkrētu saiti. 3. Informatīva mājas lapa, kas prezentēs uzņēmumu digitālajā vidē […]

Lasīt Vairāk

Mājas lapa – 5 fakti, kāpēc Tavam uzņēmumam tā ir nepieciešama!

Mājas lapa ir uzņēmuma virtuālais birojs Tavam uzņēmumam, taču, ir savas ofisa telpas, kurās tiek pieņemti klienti un/vai sadarbības partneri, strādā Tava uzņēmuma darbinieki! Kāpēc gan šo ofisu neiekārtot arī digitālajā vidē? Ar profesionāli veidotu mājas lapu, Tu sniedz priekšstatu par to, kas ir Tavs uzņēmums un, ar ko tieši tas nodarbojas. Tās saturs, teksti, […]

Lasīt Vairāk

WD Market Picks Up Another Positive Clutch Review

eCommerce is growing bigger and bigger with every passing year, with more and more people shopping for goods and services online. In turn, this means that the industry is also becoming increasingly competitive, with lots of new online businesses starting up all the time. And if you want to succeed in eCommerce and stand out […]

Lasīt Vairāk

Kas ir CDN un kā tas strādā?

CDN jeb satura piegādes tīkls (Content Delivery Network) ir pakalpojums, kas nogādā mājas lapas failus tuvāk lietotāja ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, lai uzlabotu lapas ielādes ātrumu. CDN serveri atrodas ģeogrāfiski dažādās lokācijās un strādā...

Lasīt Vairāk

Kas ir GIT?

Web izstrādē ir ļoti daudz svešvārdu un dažādu burtu salikumi, kas parastajam mirstīgajam neko neizsaka. Bet - jo vairāk Tu zināsi par web izstrādes standartiem, kādēļ tiek lietotas konkrētas tehnoloģijas, un kā tās var atvieglot dzīvi Tev, jo vieglāk Tev būs pieņemt lēmumu.

Lasīt Vairāk

Kas ir SaaS?

Iepriekšējos rakstos esam plaši runājuši par individuāli pielāgotām CRM sistēmām, to funkcijām un kādēļ tāda ir nepieciešama uzņēmumā! Šoreiz vēlamies pastāstīt Tev par to, kas tad īsti ir SaaS (Software as a Service), vai programmatūra kā pakalpojums.

Lasīt Vairāk

Kas jāzin pirms interneta veikala izstrādes?

E-komercija ļauj cilvēkiem ērtā veidā iegādāties preces un pakalpojumus, neizejot no mājām. Kurš gan nav kaut ko pasūtījis internetā? Šis ir salīdzinoši jauns koncepts, tomēr tā popularitāte strauji aug. Sevišķi 2020. gads ir veicinājis interneta veikalu popularitāti.

Lasīt Vairāk

5 iespējamie tīmekļa vietnes mērķi?

1. Vizītkarte Uzņēmuma apraksts, kontaktforma, un pats galvenais – kontaktinformācija, lai potenciālais klients var sazināties! 2. Pārdošanas lapa Paralēli interneta veikala vai mājas lapas darbībai, atsevišķa pārdošanas lapa, kas tiek izveidota ar mērķi likt klientam iegādāties kādu konkrētu produktu, pakalpojumu vai novirzīt viņu uz konkrētu saiti. 3. Informatīva mājas lapa, kas prezentēs uzņēmumu digitālajā vidē […]

Lasīt Vairāk

Kā nenošaut greizi ar satura vadības sistēma izvēli interneta veikalam?

Satura vadības sistēma Izveidojot interneta veikalu, tā nebūs tikai vieta, kur Tu pārdosi produktus. Tas būs Tavs digitālās vides ofiss, veikals, datu pārvaldīšanas rīks un skatlogs, kurā Tev būs iespēja parādīt uzņēmuma un zīmola vērtības, produktus u.c. Saturam, ko Tu publicēsi interneta veikalā ir jāpalīdz cilvēkiem uzzināt ne tikai par produktu, bet arī par zīmolu! […]

Lasīt Vairāk

Iepirkšanās paradumi, jeb kāpēc nepieciešams interneta veikals

Pēdējo dažu gadu laikā cilvēku iepirkšanās paradumi ir ļot mainījušies, līdz ar to uzņēmumiem ir parādījusies lielāka nepieciešamība pēc jauniem pārdošanas kanāliem. Bet kādi tad ir cilvēku iepirkšanās paradumi un, kāpēc Tev būtu nepieciešama interneta veikala izveide? Esam apkopojuši būtiskākos iemeslus, kāpēc interneta veikala izveide ir svarīga Tavam biznesam!  Latvijā, iepirkšanās interneta veikalā, strauji attīstījās […]

Lasīt Vairāk

WD Market Picks Up Another Positive Clutch Review

eCommerce is growing bigger and bigger with every passing year, with more and more people shopping for goods and services online. In turn, this means that the industry is also becoming increasingly competitive, with lots of new online businesses starting up all the time. And if you want to succeed in eCommerce and stand out […]

Lasīt Vairāk

Kā pasargāt savu interneta veikalu?

Ņemot vērā, ka esat šeit, noprotam, ka Jūsu interneta veikals Jums ir dārgs un meklējat veidus, kā to pasargāt no dažādu nelabvēļu nagiem. Mēs ar lielāko prieku dalīsimies padomos un soļos, ko varat spert, lai maksimāli pastiprinātu drošību interneta vidē!

Lasīt Vairāk

Kādēļ Tavs interneta veikals nenes peļņu?

Pēdējos gados e-komercija ir spērusi milzīgus soļus un ir skaidri redzams ka tā turpina plesties un attīstīties, atstājot paliekošu ietekmi sabiedrības iepirkšanās paradumos! Sevišķi šobrīd, kad saistībā ar pandēmiju, ir tik daudz klasiskās iepirkšanās ierobežojumu.

Lasīt Vairāk

Kas jāzin pirms interneta veikala izstrādes?

E-komercija ļauj cilvēkiem ērtā veidā iegādāties preces un pakalpojumus, neizejot no mājām. Kurš gan nav kaut ko pasūtījis internetā? Šis ir salīdzinoši jauns koncepts, tomēr tā popularitāte strauji aug. Sevišķi 2020. gads ir veicinājis interneta veikalu popularitāti.

Lasīt Vairāk

Interneta veikala izstrāde – 8 iemesli kāpēc klienti pamet interneta veikalu

Ja plāno izveidot interneta veikalu, kas ir orientēts uz uzņēmuma peļņu, klientu un attīstību, noteikti izlasi šo rakstu! Pēdējo pāris gadu laikā e-komercijas pārdošanas apjomi ir strauji kāpuši, līdz ar to, ir augušas arī tiešsaistes pircēju prasības un paradumi. Esam apkopojuši 8 galvenos iemeslus, kāpēc klienti pamet interneta veikalu, neizdarot pirkumu. Nepieļauj šīs kļūdas interneta […]

Lasīt Vairāk

5 veidi, kā e-pastu mārketings var palīdzēt Tavam uzņēmumam augt !

Noteikti esi dzirdējis daudzus sakām, ka e-pastu mārketings ir “miris”, “novecojis” vai tieši pretēji, to izmanto tik daudzi, ka liekas, nav nemaz jēgas sākt. Tas tā nav! Lai gan cilvēki mēdz būt pārņemti ar milzīgo e-pastu skaitu, ko viņi saņem katru dienu, šis digitālā mārketinga veids var būt ārkārtīgi efektīvs tam, lai popularizētu savu interneta […]

Lasīt Vairāk

Kas ir klientu pieredze (CX) ?

Kas ir klientu pieredze (CX)? Klientu pieredze ir visu mijiedarbību kopums ar Tavu uzņēmumu – interneta veikalu, produktu vai pakalpojumu, ka arī Taviem darbiniekiem. Sākot no pirmā saskarsmes punkta līdz iegādei, lietošanai un ne tikai.  Klientu pieredze veidojas gan pirms, gan pirkuma laikā, gan pēc pirkuma izdarīšanas. Tā ir saistīta ar to, kā saskarsme ar […]

Lasīt Vairāk

Ir mājas lapa, bet nav klienti?

Uztaisīji mājas lapu, bet klientu pieplūdums nav mainījies? Vai šis ir kaut kas pazīstams? Visbiežākie iemesli tam, ka cilvēki neiegādājas produktu vai pakalpojumu Tavā mājas lapā, ir slikts mājas lapas UI/UX - citiem vārdiem sakot...

Lasīt Vairāk

Kādēļ Tavs interneta veikals nenes peļņu?

Pēdējos gados e-komercija ir spērusi milzīgus soļus un ir skaidri redzams ka tā turpina plesties un attīstīties, atstājot paliekošu ietekmi sabiedrības iepirkšanās paradumos! Sevišķi šobrīd, kad saistībā ar pandēmiju, ir tik daudz klasiskās iepirkšanās ierobežojumu.

Lasīt Vairāk

Priekšnosacījumi peļņu nesošai mājas lapai.

Kā panākt to, lai mājas lapa sāktu pelnīt? Kā izveidot peļņu nesošu mājas lapu? Galu galā, kādai būtu jābūt interneta vietnei, lai tā būtu peļņu nesoša? Šajā rakstā pastāstīsim, ko ņemt vērā, veidojot savu mājas lapu, lai tā piesaistītu un noturētu klientus.

Lasīt Vairāk

Kas ir SaaS?

Iepriekšējos rakstos esam plaši runājuši par individuāli pielāgotām CRM sistēmām, to funkcijām un kādēļ tāda ir nepieciešama uzņēmumā! Šoreiz vēlamies pastāstīt Tev par to, kas tad īsti ir SaaS (Software as a Service), vai programmatūra kā pakalpojums.

Lasīt Vairāk

Kas tad ir CRM sistēma un ko tā dara?

Kas tad ir CRM, jeb Customer Relationship Managament sistēma? Uzņēmumam augot un attīstoties, arī klientu loks paliek aizvien plašāks. Vairāk darījumu, nepieciešama biežāka komunikācija un tamlīdzīgas lietas. Situācija, kad vairāk jāsāk atcerēties.

Lasīt Vairāk

Kas ir CDN un kā tas strādā?

CDN jeb satura piegādes tīkls (Content Delivery Network) ir pakalpojums, kas nogādā mājas lapas failus tuvāk lietotāja ģeogrāfiskajai atrašanās vietai, lai uzlabotu lapas ielādes ātrumu. CDN serveri atrodas ģeogrāfiski dažādās lokācijās un strādā...

Lasīt Vairāk

Kā pasargāt savu interneta veikalu?

Ņemot vērā, ka esat šeit, noprotam, ka Jūsu interneta veikals Jums ir dārgs un meklējat veidus, kā to pasargāt no dažādu nelabvēļu nagiem. Mēs ar lielāko prieku dalīsimies padomos un soļos, ko varat spert, lai maksimāli pastiprinātu drošību interneta vidē!

Lasīt Vairāk

Vīrusi mājas lapā – ko darīt?

Daudz ir dzirdēts par dažādiem datorvīrusiem. Bet vai zināji, ka arī Tavā mājas lapā var iemitināties vīrusi, kuri nodara lielus kaitējumus Tavai vietnei? Vīrusi mājas lapā ietekmē tās apmeklētību un sabojā Tavas vietnes reputāciju.

Lasīt Vairāk

Grafiskais dizains vs UI/UX.

HubSpot 2020. gadā veiktais pētījums liecina, ka 90 % lietotāju pametīs konkrēto mājaslapu un dosies preci vai pakalpojumu iegādāties pie konkurentiem, ja viņus neapmierinās mājaslapas lietojamība un izsktas jeb UI/UX dizains nebūs veidots ļoti pārdomāti.

Lasīt Vairāk

SEO optimizācija – kam jāpievērš uzmanība!

SEO optimizācija ir uzdevums, kas ikvienam interneta veikala īpašniekam būtu jāuztver nopietni. Ir ļoti svarīgi, ka Tavs interneta veikals ir viegli atrodams meklētājprogrammās, lai cilvēki to varētu apmeklēt un iegādāties tieši no Tevis! Pat, ja Tavs saturs un preces ir lieliskas un unikālas, cilvēki to neredzēs, ja vien viņi par to nezinās! Kas ir SEO? […]

Lasīt Vairāk

Kāpēc nepieciešams SEO audits un, ko tas parāda?

Pat nelielas izmaiņas interneta veikalā var palīdzēt sasniegt augstākas pozīcijas meklētājprogrammās. Uzlabojot sava interneta veikala saturu, struktūru, dizainu u.c., Tu vari ievērojami palielināt izredzes, ka cilvēki atradīs Tavu interneta veikalu un iepirksies tieši pie Tevis. Ja nopietni vēlies palielināt savu atpazīstamību tīmeklī un iegūt vairāk peļņas, tad SEO audits ir būtisks pirmais solis, lai iegūtu […]

Lasīt Vairāk

Ko SEO dod Tavam biznesam?

SEO - mūsdienās, ik viens, kuram ir sava mājas lapa, vismaz reizi ir dzirdējis šo trīs burtu salikumu. Ap to savijušies daudz mīti, daudzi sāpīgi apdedzinājušies, uzticot SEO kādam “speciālistam” un ļoti daudz zināmu uzņēmumu, kļuvuši atpazīstami, pateicoties, tieši šim darbību kopumam, ko sauc par SEO.

Lasīt Vairāk