E-pasta mārketings Kas ir e-pasta mārketings? E-pasta mārketings ir tiešā mārketinga kanāls, kas ļauj uzņēmumiem informēt klientus par jauniem produktiem, izpārdošanām (atlaidēm), īpašiem piedāvājumiem un citiem jaunumiem, kuri ir viņu e-pasta kontaktpersonu sarakstā. Mūsdienās e-pasta mārketings ir attālinājies no universāliem masveida e-pastiem un tā vietā koncentrējas uz segmentāciju un personalizēšanu. Varbūt tas izklausās laikietilpīgi, taču mārketinga automatizācija tiks galā ar grūtākajiem darbiem Tavā vietā. Ilgtermiņā labi izstrādāta e-pasta mārketinga stratēģija ne tikai veicina pārdošanu, bet arī palīdz veidot lojālo klientu kopienu ap Tavu zīmolu. E-komercijā biežāk izmantotie e-pastu veidi Pamestā groza e-pasti Gan lieli, gan mazi interneta veikali var nosūtīt pamestā groza e-pasta ziņojumus, lai uzlabotu konversijas līmeni un atgūtu zaudētos ieņēmumus. Izmantojot e-pasta mārketinga programmatūru, Jūs pat varat automatizēt procesu, lai jums nebūtu manuāli jāsūta katrs ziņojums. KĀDĒĻ IZMANTOT: Tiek palielināta pārdošana Uzlabo konversijas rādītājus Palielina klientu iesaisti un pieredzi Uzlabo klientu noturēšanu IEKĻAUTS: Template izveide, konfigurācija, copywriting Win-back e-pasti Win-back e-pasta ziņojumu kampaņas mērķis ir atjaunot klientu iesaisti Jūsu interneta veikalā. Šis ziņojums tiek nosūtīts klientiem, kuri kādu laiku nav iepirkušies pie jums. Kampaņas e-pasta ziņojumu galvenais mērķis ir atgriezt jūsu klientus un atkal padarīt viņus par aktīviem lietotājiem. KĀDĒĻ IZMANTOT: Palielina lojālo pircēju skaitu Uzlabo peļņas rādītājus 5x lētāk saglabāt esošu klientu, kā piesaistīt jaunu Pēc Klaviyo datiem vidēji tiek atvēti 29% Win-back nosūtīto e-pastu IEKĻAUTS: Template izveide, konfigurācija, copywriting Lapas pamešanas e-pasti Lapas pamešanas e-pasti ir automatizētas ziņas, kas tiek nosūtītas Jūsu potenciālajiem klientiem, kas ir skatījuši produktus Jūsu interneta veikalā, taču nav neko iegādājušies. Šie e-pasti atgādina cilvēkiempar tiem produktiem, ko viņi apskatīja, un bieži vien iekļauj dažādus pamudinājumus, piemēram atlaižu kuponus vai īpašas atlaides, kas iedrošina cilvēkus iegādāties konkrētos produktus. KĀDĒĻ IZMANTOT: Papildus peļņa Uzlabo konversijas rādītājus Par 80% lielāks atvēršanas rādītājs kā parastās e-pastu kampaņās Atkārtoti piesaisti apmeklētāju pēc tam, kad viņš ir atstājis Tavu lapu neko nenopērkot. IEKĻAUTS: Template izveide, konfigurācija, copywriting Paldies e-pasti Vai zināji, ka “Paldies” e-pasta ziņojumi vai tas, ko daži cilvēki sauc par pēcpirkuma e-pastiem, ir pārsteidzoši viens no saistošākajiem e-pasta ziņojumiem mārketingā? Tie gandrīz vienmēr tiek atvērti, sniedzot iespēju iestatīt posmu klientu noturēšanai un turpmākiem pirkumiem. KĀDĒĻ IZMANTOT: Par 217% lielāks atvēršanas reitings kā citiem e-pasta veidiem Iegūsti lojālus klientus, kas iepērkas pie tevis atkārtoti Par 90% lielāki ieņēmumi uz vienu saņēmēju nekā standarta e-pasta kampaņā Rada lielisku klientu pieredzi un Tava zīmola uztveri IEKĻAUTS: Template izveide, konfigurācija, copywriting Sveiciena e-pasti Sveiciena e-pasts ir pirmā mijiedarbība, kas Tavam uzņēmumam ir ar jauno lietotāju pēc tam, kad viņš/a piereģistrējas vai arī pierakstās jaunumiem Tavā interneta veikalā. Sveiciena ziņojuma galvenais mērķis ir apstiprināt jaunu reģistrāciju un sveikt jauno lietotāju vai abonentu. KĀDĒĻ IZMANTOT: 74% lietotāju cer saņemt “Sveiciena” e-pastu uzreiz pēc konta izveides vai arī pierakstoties jaunumu saņemšanai Palielini sava zīmola uzticamību. Par 90% lielāki ieņēmumi uz vienu saņēmēju nekā standarta e-pasta kampaņā Vidējā konversija šiem e-pastiem ir ap 50% IEKĻAUTS: Template izveide, konfigurācija, copywriting E-pastu kampaņas E-pasta mārketings ir ļoti svarīgs Tavam e-komercijas biznesam, jo tas ļauj tieši sasniegt klientus. To var izmantot dažādiem mērķiem: jebkam, sākot no zīmola atpazīstamības palielināšanas, stāstu stāstīšanas, pārdošanas apjoma palielināšanas un potenciālo klientu skaita palielināšanas. KĀDĒĻ IZMANTOT: 40x efektīvāks par sociālajiem tīkliem Informatīvs un personalizēts saturs uzlabo zīmola uzticamību Palielina pārdošanas apjomus Analītika kas ļauj izprast Tavu pircēju uzvedību un vēlmes IEKĻAUTS: Template izveide, konfigurācija, copywriting